måndag 27 januari 2014

Ready?? Bloppisdags!!!

Jag har sååå mycket kläder som ska bort och jag tänkte, varför inte börja redan idag med en liten bloppis? Vissa saker kommer vara dyrare än andra eftersom de är lite bättre kvalité och även bättre varumärke, men linnen, tröjor osv kommer inte vara dyrare än 150kr. Klänningar kommer vara runt 250kr.

Det är så att varje gång jag sålt något så kommer köparen att kontaktas via mejl så det är väldigt viktigt att skriva ut rätt mejladress och även vara seriös med köpet som görs. Det har funkat väldigt bra hittills och hoppas på att det kommer gå bra nu med.

Jag tänkte börja med lite klänningar som jag använt en gång, knappt. Vissa har jag aldrig använt heller. 


               
Detta är en väldigt fin och somrig klänning, använd en gång. Strl S
200kr, köparen står även för frakten. 



En mycket fin och festlig klänning som bara är använd en gång! Väldigt fint skick. Strl XS men passar S också
180kr + frakt


En vit spetsklänning! Använd en gång. Mycket fint skick strl S
150kr + frakt

Ännu en vit och fin gudinna klänning (kallar jag den) strl S
200kr + frakt


En marinblå, vacker klänning utan band, använd en gång strl S
150kr + frakt

En mycket fin och snygg shortsdress från Bikbok, aldrig använd strl XS men passar S också!
120kr + frakt 

Glöm ej mejladress och fullständigt namn! Priserna kan självklart diskuteras på mejlen! 

Min mejl är sanelamuratovic@hotmail.com 
Kram på er! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar